... ve pembe bulut sardı onları

içi sıcacıktı ve akide şekeri kokuyordu...

koca

larız

kafa

biz

biz

Infix PDF Editor Bir Harika Dostum!

4 Şubat 2014 Salı

Infix PDF editörünün deneme sürümünü yaklaşık 2-3 gündür kullanıyorum. Bundan daha önce PDF formatındaki katalogların, dokümanların İngilizce-türkçe ya da Türkçe –İngilizce çevirilerini yaparken adobe illustrator, open Office ya da adobe acrobat pro extended kullanıyordum. Ama dürüst olmak gerekirse revizyonları yapmak, ki bu bazen komple metni ya da görselleri değiştirmek, eklemek manasına geliyor, bu programlarda hiç de pratik değildi. Metin çoğu zaman formunu kaybediyor, harf harf değiştirmem gerektiği bile oluyordu. İşte tüm bu sıkıntılar dolayısıyla girdiğim arayışta Infix PDF editörü ile karşılaştım. Infix PDF editörde tüm bu handikaplar elemine edilmiş. Son derece basit ara yüzü sayesinde tıpkı basit bir word belgesi gibi ve son derece hızlı bir şekilde yapabiliyorum. Üstelik Infix PDF editörü bilgisayarı da programın kendisini hantallaştırmadan, ağırlaştırmadan istediğim gibi çevirilerimi yapabilmeme olanak tanıyor. Infix PDF editörü ile hızlı, pratik ve orijinal formu bozmadan kataloglarımı istediğim dile çevirmek benim için artık çok kolay. Şayet siz de bu tarz bir program arıyorsanız Infix PDF editor tam size göre. Aşağıdaki linkten deneme sürümünü indirip üretmeye hemen başlayın! http://www.iceni.com/

0 yorum gelmiş :):

Yorum Gönder