... ve pembe bulut sardı onları

içi sıcacıktı ve akide şekeri kokuyordu...

koca

larız

kafa

biz

biz

nigella vs karabasan

24 Temmuz 2009 Cuma




bu nasıl bir bünyedir? bu nasıl bir oburluktur? hatta nasıl bir uydurukçuluktur. hayret ve dehşetle izliyorum kendisini.
yemek yapmak ve layığıyla yemek oldukça özel hadiselerdir. iş bu sebeple bu iki konuda kendimi geliştirmek bana oldukça zevk vermekte. bu hanım abla'nın şu sıralar home tv'de yayınlanmakta olan "nigella'dan pratik tarifler" adlı yemek programı, içeriğinin diğer yemek programlarından daha sofistike olması nedeniyle , öykünme ile gıpta arası karmaşık duygularla beni kendine çeki çekivermişti ilk başlarda.
big brother is watching you tarzı izleyiciyi kendi evine ekranlarının başından konuk edip, gündelik hayatı sürerken hangi koşullarda nasıl yemek yaptığını, kime neyi hazırladığını vs dikizliyoruz efenim.

gün geliyor bir kız arkadaşı erkek arkadaşından ayrıldığını söylüyor buna telefonda, nigella da doğuştan anaç, "gel kız sana çikolatalı kek yapayım" diyor. bizim evin büyüklüğünde kilere girip, ki ben ilk başta bu kileri evin yanındaki süper market sanmıştım, unu, zırtı pırtı toplayıp kek attırıveriyor.



gün geliyor gece yarısı bir parti dönüşü ablamızın midesi kazınıyor. Saat gece yarısı 2 falan. insanın içinden yok artık bu saatte yemek yeme kızım karabasanlar basar, pıt pıt yağ olur alimallah diyesi geliyor ama nafile; abla atıyor gene kendini o müthiş kilere, gecenin ikisinde pastırma, kıyma, tofu, domates, maydanos ve kakaodan oluşan bol yağlı acayip bir bulamaç hazırlayıp "işte bu beni kendime getirdi" diyip yatağına gömülüyor.

Neydi programın adı : nigella'dan pratik tarifler.

Bir gün de uykudan uyanıp french toast dedikleri, bizim yumurtalı ekmek diye basitleştirdiğimiz acayip ağır kızartmayı yapıp, yatağına gömülüp yediydi.

saat sabaha karşı 4-5??

Ben "bişeyler öğrenirim,ufkum açılır, hem de iyi vakit geçiririm" diye oturmuştum oysaki tv'nin başına. aklıma türlü türlü komplo teorileri geliyor... bakın ben size söyleyeyim, bu ecnebiler kendilerini 7den 70'e obez ettiler, nigella da bunların son ajanı, obez olmamaya direnen * varsa son birkaç akdenizliyi de kendi saflarına çekmeye çalışıyorlar.

yoksa bu oburluğun, bu uydurukçuluğun, bu kendini ve ekranları başında programı izleyen yüzbinleri * çöp tenekesi yerine koyma halinin başka bir açıklaması yok! yok...

0 yorum gelmiş :):

Yorum Gönder